Film, hämtmat och mys

februari 19, 2017

Hallå på er! Snart är helgen över och sista dagen på denna vecka. Har inte mått helt hundra de senaste dagarna, vilket har märkts på bloggen som ni säkerligen märkt av. En hel del stress och för mycket tankar/idéer som ligger och gror i mitt huvud. Det tar ett tag innan jag kan slappna av på saker och ting man egentligen inte kan rå för eller ändra på för stunden. Jag måste lära mig att stänga av när jag är hemma och få känna lugn. Det är något som jag måste lära mig. Årets mål får det bli!

Nu har jag i alla fall samlat mina tankar och gjort det jag har kunnat göra inför i morgon. Lite planering och struktur löser det mesta så jag kan gå vidare och njuta av min helg. Så! Men detta sagt så ska vi lyxa till det med hämtmat (kinamat såklart!), en bra film och mys tillsammans med min kille.

Hur ska ni spendera er söndag?

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. åh men kram till dig! att planera och strukturera saker brukar vara bra mot stressen. Hoppas nästa vecka blir bättre <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, så gullig du är! Tack så mycket för omtanken, det behövs verkligen. <3 Ja, jag hoppas det vänder i morgon och att veckan blir tusen gånger bättre. Kram! <3

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images