SOCIAL MEDIA

tisdag 28 februari 2017

Jag fann två böcker

Idag gick jag in på bokhandeln för att kika på bok-rean. Gick länge och strosade runt och fann tillslut två böcker som fann mitt intresse. Var lite på jakt efter Therése Lindgrens bok "Ibland mår jag inte så bra", men hittade inte den där, men hittade Kissies biografi som jag blev lite nyfiken på. "Ingen normal står i regnet och sjunger" av Sara Ohlsson köpte jag också.

Är ingen bokfantast och har inte läst en bok på flera år, så kände att det är dags nu. Har koncentrationssvårigheter och är väldigt petig med att bokstäverna måste vara en aning större för jag ska kunna läsa ordentligt. Kände att det var okej att börja med lite tunnare böcker, bara som en komma-igång start. Ska krypa ner i soffan strax och börja på Kissies bok.

Skicka en kommentar