Och så kom den där måndagen tillbaka igen

februari 13, 2017

Men det gör inte mig någonting! ;-) Har precis haft en hel veckas, härlig semester med min kille och vi har haft det såå bra. Kul att äntligen kunna ha semester samtidigt och under denna kalla årstiden. Så det var väldigt gott att komma tillbaka till jobbet igen, men nya krafter och nya mål framför sig. Jag är så himla lottad och lycklig över att ha ett jobb som jag älskar, trivs med och får jobba tillsammans med bästa kollegor.


I morgon är det Alla Hjärtans Dag. Jag vet att många idag tycker det är så överskattat och en fånig "högtid", men det tycker inte jag! Varför inte ha en "kärlekens dag" liksom. Den behöver inte innefatta rosor, dyra presenter och restaurangbesök, utan kärleken till din partner, vänner, familj eller DIG SJÄLV!

Har ni något speciellt inplanerat i morgon?

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Så glad att jag hittat till din blogg, tycker den är så fin och härlig :) Jag är liiite emot denna dag dock, mest för jag är singel I guess. Men tycker man kan visa kärlek alla dagar, spontant och inte *framtvingat* Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, så roligt och så glad jag blir av din kommentar! <3 :-) Ja, jag håller absolut med dig där, men samtidigt tycker jag det är fint med en "kärleksdag". Jag och min kille överdriver inte dagen heller så värst, väldigt enkelt med god mat och klassiska rosor. :-)

      Är också glad att du kommenterade och jag hittade dig/din blogg! Har lagt in dig bland favoriter i en mapp. :-) Ha en fortsatt fin kväll, kram!

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images