SOCIAL MEDIA

söndag 26 februari 2017

Rama in väggen

Igår handlade vi äntligen ramar så vi kunde rama in min pojkväns bläckmålningar och några foton. Väggen ovanför soffan har varit tom länge och jag har lovat mig själv länge att köpa ramar, och igår fick jag äntligen tummarna ur röven och det blev himla bra och ett stort lyft i vardagsrummet.

Vardagsrummet går mycket i koppar, orange, svart och vitt. De blå/gula kuddarna ska bytas ut då jag tycker det skär ordentligt tillsammans med de andra färgerna (jag tillät min kille välja just de kuddfodralen, haha). Men funderar på fluffiga vita kuddar för att bryta av det linjära och raka. Kommer nog bli nice!

Ska köpa två nya ramar till och hänga till höger om de tre hängande ramarna för att skapa mer dynamik och utnyttja mer av vägen.

Hittade några gamla foton från vi var yngre bara för att hänga upp något. Så det blir dessa för tillfället tills jag framkallar nya i svart/vit.

Visst är min kille duktig!!! Jag tycker de är helt fantastiska!

Lite old-school foton. Back to the old days.

Det är så roligt med inredning. Speciellt när man framkallar egna motiv för att rama in och hänga upp på väggen. Har alltid önskat mig en stor fotovägg. Kanske i sovrummet?

Skicka en kommentar