Tycker du om konst?

februari 07, 2017

Idag besökte vi Skissernas Museum i Lund och det var en fantastisk upplevelse. Kul att se andra konstnärer och deras olika tekniker. Som ni ser på bilden ovan så var det otroligt högt till tak och min pojkvän fick inte ens med hela rummet på bild, haha! Är du intresserad av konst och kultur så tycker jag du ska besöka Skissernas Museum.

Jag tog en hel del foton, men tog inte med alla bilder som jag knäppte idag. Så ni får njuta av dessa och sen får ni besöka stället själv. ;-)


You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Det ser ju helt makalöst ut. Om jag någonsin har "vägarna förbi" så kommer jag lätt besöka :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, gör det! :-D Om du vill ha en guide här nere i Skåne så säg gärna till om du är i krokarna. ;-) Kram!

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images