SOCIAL MEDIA

söndag 19 mars 2017

5 onödiga saker om mig

Gick in på Fröken Rödlök och såg att hon hade blivit utmanad att skriva 5 onödiga saker om sig själv och frågade vad en själv hade för onödiga saker om sig själv, så jag hakade på utmaningen - så här kommer mina topp fem:
  • Jag älskar att städa. Att ha rent och fint hemma = lycka.
  • Jag dricker alltid kaffe på morgonen.
  • Jag kan inte få nog av ägg. I LOVE IT! Äggröra, kokt ägg på macka, stekt ägg och bacon, ägg och pommes som man steker ihop, omelett m.m. Kommer ihåg att jag alltid åt äggröra när jag kom hem efter skolan. Ägg, ägg, ägg. Ja, tack!
  • Är en HSP-människa. Superduperkänslig, vilket kan bli väldigt påfrestande och jobbigt ibland, och folk förstår inte. Har lätt att märka av andras känslor, är en väldigt bra lyssnare och känner av energier väldigt mycket. En liiiiiten beskrivning av hur det är.
  • Är rödhårig au naturel. Tydligen så finns det bara 1-2 procent av världens befolkning som är rödhåriga. Häftigt! Känner mig speciell. :-) Mitt hår under sommaren blir ännu mer intensiv.

Vad är dina 5 onödiga fakta om dig själv?

2 kommentarer :