Detaljer: Hall och kök

mars 21, 2017

Tog en liten promenad till Dollar Store och fick "dille" på inredning och fick hem lite inredningsdetaljer som jag tänkte visa er. Köpte denna söta nyckelförvaring som jag spikade upp i första hallen som man kommer in från ytterdörren.

Har länge tyckt att det saknas något och för att gömma de fula spikhålen från tidigare hyresgäster. I love it! Lite rustik känsla som jag gillar.


 Och självklart två fejk-kaktusar som pricken över i:et.


Precis bredvid dörren hängde jag upp en ord-tavla, men mest för att gömma de hemska fyra, stora borr-hålen i väggen sen tidigare hyresgäster. Dessa hålen ser för jäkliga ut, så det kändes givet att hänga upp något där.

Köpte en jättesöt bricka som för tillfället får stå på köksbordet så länge. Perfekt bricka för frukost i sängen (som jag typ aldrig har, men vem vet? Det kanske kommer en dag ;-)).



Och till slut blev det en servett-hållare men som jag fyllde med melittapåsar i stället. Praktiskt och så himla bra!

Vad tycker ni om dagens inredningsköp?

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images