Häng i köket och bokad frisörtid

mars 21, 2017

Jag har märkt att det inte finns så många bilder på mig själv, mest i min omgivning, haha. Så därför tog jag en selfie i köket när jag höll på laga mat. Har haft en ledig dag och inte gjort så mycket, nu när jag tänker efter. Så därför körde jag igång med kvällsmiddag i brist på annat. Ikväll blir det en härlig kycklingmango-gryta med paprika och purjolök. Lägger upp receptet på min matblogg ikväll.

Bokade även en tid till min frisör för några dagar sedan och fick en tid i mitten av april. Inte nog med att jag inte tycker om att sitta i en stol och bli klippt (vill bara att det ska gå foooort) utan nu får jag vänta flera veckor på att det ska hända, haha. Men har i alla fall tänkt mig en liten page och uppklippt, så man kan ruffsa till i en lite busig frisyr. Har inte haft en riktig frisyr sen.... typ aldrig! Tror jag. Har alltid haft långt/kort och lite uppklippt, men aldrig en markant synlig frisyr.

Tisdag idag. Har ni några roliga planer för idag?

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images