I can´t complain

mars 26, 2017

Underbara, älskade söndag - du har gjort det igen! Har haft en superfin söndag ute i solen hemma hos min far tillsammans med min pojkvän, bror och syster. Vi har grillat, suttit i lä i solen och pratat strunt. Såna "småsaker" som är så himla viktiga och betydelsefulla. Älskar min familj, de betyder väldigt mycket.

Min pappa serverade älgfärsbiffar med hemmagjorda bröd, egna såser, grönsaker, korv och potatisgratäng.



Till efterrätt bjöds det på marängswisch och kaffe. Jag äter vanligtvis inte sötsaker alls, så vilken sockerkick jag fick! Men det var himla gott kan jag lova! Fick även med mig ett gäng penséer som jag nu har planterat och hängt upp på balkongräcket. Vår balkong kommer bli såå fin i sommar, för jag har en massa fina planer. ;-)

Har du haft en bra söndag?

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images