SOCIAL MEDIA

lördag 25 mars 2017

Min helg i bilder

I fredags träffade jag min syster, cyklade till Coop i det soliga vädret, handlade lite mat och lite solcellslyktor inne på Jysk. Hade en supermysig brunch på vår balkong och umgicks i några härliga timmar tillsammans.

På kvällen dukade jag upp med lite ost, kex, vindruvor och skinka och hade en härlig kväll med mina girls. Skratt, varierande samtal och mys. Sånt välbehövligt!

I dag (lördags) började vi vår dag med frukost på balkongen. Äggröra med bacon och så varsitt kinderägg, haha. Supermys!

Vi bjöd in vår kompis på våfflor eftersom det är våffeldagen idag! Vi gjorde trippel-smet och det tog över en timme att få klart alla våfflor, haha. Det blev både våfflor med klassiska tillbehör som grädde, vaniljglass och sylt, och...

 ... våfflor alá langos-style med räkor, rödlök, grddfil och röd rom. Såå gott! Orkade bara två och en halv våffla, medan grabbarna krängde 9-10 stycken! Gaah!

Har gått runt i min "Burgers+fries"-tröja och svarta leggings hela dagen. Älskar när man inte bryr sig och trallar runt i sköna, lediga kläder utan krav. Har haft en superfin helg so far!

Hur har din helg varit hittills?

2 kommentarer :

  1. Svar
    1. Jaa, och mer har det blivit! Kul med matlagning och variera sig i köket. :-)

      Radera