Onsdagstema - Favoritdjur

mars 01, 2017

Veckans onsdagstema: Favoritdjur

Mitt absoluta favoritdjur är katter. Tyvärr är min kille allergisk så vi kan inte ha katt, men min svärmor har tre katter, så ni förstår min lycka när vi är och hälsar på dem. ;-) Kom över en bild på "the grumpy cat" och ville så gärna teckna av sötnosen.


Använde mig av gelpennor (som inte var superduperbra) på svart papper och tecknade av The Grumpy Cat.

Nästa veckas onsdagstema är: Stilleben
Det kan vara vad som helst, en fruktskål, en kamera, en hög med sten m.m. Det är upp till dig! Måla i acryl, akvarellfärg, olja, gör en skulptur eller teckna med en klassisk blyertspenna. Det finns inga rätt eller fel. Bara kör på!

Lämna gärna en kommentar till ditt motiv så länkar jag er i detta inlägg.

You Might Also Like

2 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images