SOCIAL MEDIA

fredag 17 mars 2017

TGIF

Fredag idag, och för mig blir det att krypa ner i sängen relativt tidigt då jag ska upp supertidigt i morgon för att jobba (jobbar varannan lör). No worries! Jag ska strax äta en god lasagne, dricka lite läsk och avsluta med några avsnitt Vänner i sängen, så det blir en fin fredagskväll trots allt.

Så idag blir det ingen superuppdatering när det gäller bloggen. Kan förresten tipsa om en rolig film jag såg häromdagen: "A thousand words" med Eddie Murphy i huvudrollen. Lite komedi, drama och ännu mer skratt. Se den! ;-)

Ha en fin kväll mina kära vänner!

2 kommentarer :

  1. mmmh, lasaaaagne!! <33

    och vänner, ser några avsnitt typ nästan varje kväll ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tröttnar aldrig på Vänner! :-D Har börjat avverka avsnitten i ordning och hunnit fram till säsong 7 nu. Innan tog jag bara på något random avsnitt, men roligare att följa utvecklingen hos karaktärerna och beta av avsnitten en efter en. :-)

      Radera