Två timmars promenad

mars 12, 2017

I morse stack jag och min kära mor ut på en lång promenad vid slottet och längs stranden. Så friskt och härligt. Detta behövde jag verkligen! Ska försöka göra detta till en återkommande söndagsaktivitet. Det blev en två timmars lång promenad i det friska vädret.

 Tycker om kontrasten med vassen och himlen.


 Min fina mamma i sin nya superfina lila jacka.


 Jag klädde på mig riktigt ordentligt, och det var tur det! 


Såg ett gulligt hjärta i ett träd som verkade vara medvetet urkarvat.

En riktigt härlig start på dagen. Söndag, min favoritdag på hela veckan. Ikväll kör vi på take-away mat, några vänner-avsnitt och härligt häng på soffan. Inga måsten eller krav, så ser mina söndagar ut.

Har du något speciellt inplanerat?

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images