SOCIAL MEDIA

söndag 19 mars 2017

Veckans glädjeämnen v.11

Har haft en väldigt bra vecka och jag har mått riktigt bra, förutom igår då jag var riktigt ledsen över något som hänt. Är glad att min kille finns där som lyssnar, ger råd och finns där för mig. Annars har jag mått bra, både på min fritid och jobb.

Här kommer veckans guldkorn:

  • Har ätit väldigt varierande och mycket gott i veckan (min matvecka kommer upp i morgon). Lite hämtmat och en del snabblagade rätter. Korvgryta är alltid bra när man vill göra något snabbt och har lite dålig inspiration. Min chorizo/salami-paj blev superb!
  • Våren har verkligen kommit hit och jag har njutit i solen på balkongen. Skönt att vakna till en blå himmel och skinande sol. Happy, happy!


  • Besökte även min tidigare s.k "styv-mor" med min syster i tisdags. Åh, så mysigt att prata, fika och dricka kaffe tillsammans. Har inte setts på månader (eller kanske t.om år!) så det var ett fint återseende, helt klart. Det är så synd att man inte träffar vissa människor som man tycker väldigt mycket om så mycket som man vill. Ska helt klart bli bättre på det.
  • Har kollat på bra filmer i veckan, bland annat "A Thousand Words" med Eddie Murphy. Se den!
  • Det har gått så bra på jobbet (älskar mitt jobb) och får höra så mycket positivt om mig, både från mina kollegor och chef. Blir så himla glad! Det känns som jag har hittat rätt, och är där för att stanna.
Vad är dina glädjeämnen för veckan? Tell me! 😍

2 kommentarer :

  1. Veckans glädjeämne för mig: DIN kommentar <3 alltså, tack snälla fina! behövde verkligen en sån där kärleksbomb! Tycker du verkar fantastisk, vill så gärna veta mer om allt nu! haha vad du jobbar med, vem du är, dina drömmar. haha! sånt jag blir nyfiken på ;) Plus hur fan du kan laga mat som ser så god ut?! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah men ååh! <3 Så glad jag blir att du blev så glad! Och jag menar det verkligen, dina inlägg får mig att reflektera över saker och ting och må bra, dina peppande inlägg är awesome! <3 :-) Tack själv för din kommentar!

      Radera