SOCIAL MEDIA

onsdag 12 april 2017

13 reasons why

Oj! Ser att jag inte skrivit på några dagar och så blir det ibland. Ibland har jag inte ork, är slut efter jobb och vill bara äta, duscha, se några avsnitt vänner och gå och lägga mig. Så har inte haft några spännande aktiviteter att dokumentera, förutom (!!!) att jag och min kära vän Evelina har haft tre dagars serie-maraton. Igår såg vi sista avsnittet på säsong 1 (tror inte det kommer fler säsonger) av "13 Reasons Why". Såå bra! Kan verkligen, verkligen rekommendera den.

Efter alla avsnitt har man dock känt sig väldigt tung och mör i kroppen efter så mycket känslor, för den griper tag i en som jag nog aldrig upplevt tidigare. En serie jag varmt kan rekommendera om du tycker om spänning, gåtor och djup drama. Kolla gärna trailern nedan.

Skicka en kommentar