Besök på Patriks Prylar & Lindas Ekocafé

april 30, 2017

I lördags (igår) var vi och besökte Patriks Prylar som jag skrev i tidigare inlägget. Vägg i vägg ligger "Lindas Ekocafé". Ett riktigt mysigt café och även här (som i Patriks Prylar) så kryllar det av härlig inredning och prylar. En mix av gammalt, nytt och deras eget skapande. Caféet ligger tio minuter från centrala Halmstad, så har ni inte varit där, så tycker jag ni borde besöka dessa ställen!

Vi började med varsin kopp kaffe. 

 Älskar stilen och inredningen!

 Supergott kaffe med ett sjukt gott knäckebröd med massa örter och salt.

 Jag och bästa Gunnel njuter!

 Jag, min kille och Bruno tog varsin baguette med brie och salami. Brödet var gott, men jädrar i det så hårt det var när man skulle ta en tugga! Tror jag kämpade med min baguette i 15-20 min, haha. Men trots det, så var det helt klart värt pengarna.

 En upp-och ner vänd stol och lampa. Udda, men roligt!

Två ställen jag gärna kommer tillbaka till! Helt klart värt besöket. Tummarna upp!

Har du varit där? Och vad tyckte du?

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images