SOCIAL MEDIA

tisdag 18 april 2017

Ett besök hos frisören

Idag har jag varit på Hårfabriken för att klippa mig hos min favoritfrisör Emmy - hon är bäst, och hon har gjort det igen! Hon var inte alls inställd på att jag skulle göra en så drastisk förändring, haha, så det var både kul och spännande att testa något jag aldrig haft tidigare. Så det blev ändå en hel del som klipptes av.

Jag har t.om varit så ambitiös och tagit före-och efter bilder på olika vinklar. Och jag bara ÄLSKAR min nya frisyr!
Nu efter klippningen fattar jag inte att jag gått runt i det där tråkiga raka håret tidigare, haha. Har alltid haft rakt hår så det här var en skön förändring. En frisyr liksom!
Det blev ändå en hel del som klipptes av!
Fick ett helt annat intryck och ramar in ansiktet väldigt bra! Detta är helt klart min frisyr.

Vad tycker ni? Tummen upp eller ner?

4 kommentarer :