SOCIAL MEDIA

söndag 16 april 2017

I put some new shoes on

I fredags var vi inom Väla Köpcentrum och jag hade inte några planer på att handla något direkt, men tjoff så kom jag därifrån med tre par skor. Tag 3 betala för 2 stod det. -"Jaha, nu när jag hittat två par kan jag väl lika gärna ta ett par till", tänkte jag.

Först ut blev det ett par supersöta sneakers med blommiga detaljer (och dessutom rosa!) som jag fastnade för. Tyckte om motivet och ett plus att skorna kändes bekväma. ;-)

Och sedan ett par blåa tygskor med en liten kilklack. Älskar blått och kan nu matcha mina jeans med liknande färg. Perfekt till sommaren!

Och så avslutningsvis ett par stilrena svarta skor med resår på sidan så jag slipper dragkedja och snöre. Snygga, eleganta och bekväma!

Måste rekommendera att alltid köpa extra innersula för bekvämlighetens skull och för dina fötter. Det gör verkligen så himla mycket med den där extra sulan. Så till dessa platta skor blev det en sula för hålfoten och extra stadga. Känner mig nöjd med mina sko-köp!

Skicka en kommentar