Min helg

april 02, 2017

Min helg har varit väldigt bra, men samtidigt har jag mått ganska dåligt i kroppen. Jobbade i fredags och lördags, vilket gick bra men kände mig väldigt varm, illamående och snurrig för den mesta av tiden. Igår efter jobb tog jag en två timmars powernap och kände mig någorlunda bättre tack och lov. Otroligt tråkigt när man känner sig lätt förvirrad och inte alls i sitt rätta jag, men man försöker ändå och kör på.

Fick i alla fall sällskap igår av min bästa vän, åt familjepizza, drack lite gott, kollade Talang, lyssnade och sjöng till låtar och hade skrattfest mest hela kvällen. Det var välbehövligt efter denna krassliga vecka. Härligt med sådana vänner!

Nu ska söndagen spenderas på soffan och ikväll blir det nog en film, popcorn och hämtmat.

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images