SOCIAL MEDIA

torsdag 6 april 2017

Powernap & middag

Ni vet när man ska ta en powernap för man inte sovit så bra under natten och en halvtimme blir typ två timmar (säg att jag inte är ensam, haha!) för man sover så gott och börjar drömma helt sjuka drömmar. Idag var en sån dag. Nackdelen är att man blir så sjukt dåsig i huvudet.

Vaknade även upp och trodde att drömmen var sann, så jag var lite arg och ledsen då jag drömde om att jag var polis på mitt jobb (???) och det kom en rånare med pistol, sen kom hela polisstyrkan och helt plötsligt var jag inblandad i pistolhot, kidnappning och mord. Herregud.

Men de bästa powernapparna (powernapsen? Kul att böja ord som inte riktigt går.) är under en timme och man vaknar utvilad och pigg. Man behöver inte så mycket egentligen.

Igår skulle jag laga kyckling i gul curry men misslyckades (hur gör man ens det!?) och det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Har lärt mig av mina misstag och nästa gång ska jag naila det som vanligt. Men trots lite smakmissar så var det ändå gott.


Skicka en kommentar