SOCIAL MEDIA

söndag 2 april 2017

Vecka. 13

Lånade den här listan från ISA och tänkte sammanfatta min vecka.

VECKANS BÄSTA:
- Det måste ha varit när jag umgicks med min kära väninna Evelina i helgen. Så mycket skratt, matkoma efter en familjepizza, härligt snack och fint umgänge. Jag behövde verkligen det efter denna veckan.

VECKANS TRÅKIGA:
- Att jag mått så dåligt. Har inte varit mig själv, lätt förvirrad, varm, snurrig, hostattacker (fem nätter i rad som jag hostar sjukt rejält och inte kan sova pga hostan) och allmänt trött i kroppen.


VECKANS GODA:
- Fisk i örtkryddad gräddsås med potatismos. Går aldrig fel!

VECKANS ÄCKLIGA:
- Minns inte hur vi (jag och Evelina) kom fram till ämnet eller vad vi nu pratade om. Men det var någonting med att "helt plötsligt så kanske man tappar sin tå. Och så ligger den bara där." haha! Sen dök det upp massa vidriga tå-bilder upp i huvudet och vi spann vidare på hela den här tå-grejen, haha. Lite internt.

VECKANS SKRATT:
- Så himla härlig kille! Bara hans kommentarer är så himla klockrena, haha.



VECKANS LÄNGTAN:
- Har haft en sjuk längtan efter sommaren. Varma dagar på bryggan med glass i handen, shorts och linne, härlig balkonghäng, uteserveringshäng och semester.


4 kommentarer :

  1. Såg också Isas inlägg! Kul att du också gjorde en lista, kul att läsa :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Mathilda! :-D Så roligt att du tyckte om det! Ha en fin kväll :) <3

      Radera
  2. Jag har sådan sommarlängtan att jag inte vet hur jag ska stå ut! Det måste snart bli vår i alla fall, annars kanske jag dör!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Samma här... som vi längtar! Här nere i Skåne är det i alla fall sol och vårigt. Har varit varmt nu i några dagar med strålande sol, såå härligt! Så våren kan jag inte klaga på. :) Hur ser det ut hos er? <3

      Radera