Vecka 16

april 24, 2017

Här kommer en sammanfattning av veckan som gått!

VAD ÄR DET ROLIGASTE SOM HÄNT DENNA VECKA?
- Två extra roliga saker hände denna vecka. Först hade jag och min kära vän Ev en heldag på köpcenter för att hjälpa henne dela ut CV till diverse butiker (fick väldigt bra respons), åt på Max och avslutade sedan kvällen hemma hos mig för att förnya hennes CV då hon skulle ansöka via deras hemsida. En mysig heldag helt enkelt! Nästa roliga grej var att jag klippte av nästan allt mitt hår och fick en frisyr! Kände mig supermodig och som "ny". Har aldrig haft en riktig frisyr då jag alltid haft lååångt och rakt hår, men det kändes som det var dags att göra något nytt.

OCH DET TRÅKIGASTE?
- Inget så där direkt, men kanske att den roliga helgen tog slut så fort!


DET GODASTE DU ÄTIT I VECKAN?
- Hmm... Här hemma har det inte varit någon jättehöjdare när det gäller maten. Måste i så fall säga när vi hade avskedsfest i lördags för min kollega, så lagade min ena kollega sjukt god chili serverat med bröd och sallad. Det måste vara veckans bästa på tallriken!

VECKANS SERIE?
- Det har blivit mycket Vänner, som vanligt.

VECKANS LÅT?
- Det måste nog vara "Stand By Me" med Ben E King. Älskar den!



VECKANS FAVORITKLÄDER?
- Svarta leggings med någon skön oversize tröja. Lätt och ledigt!

VECKANS BÄSTA KÖP?
- Det måste vara det HÄR vaxsprayet som jag köpte i samband med mitt frisörbesök.

BETYG FÖR VECKAN?
- En superstark 9/10. Många roliga inslag med många minnen!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images