Brunch i stugan

maj 07, 2017

Vilken härlig start på söndagen! Jag och min pojkvän R åkte till min mors stuga kl. 12.00 för att käka brunch tillsammans och min bror var även där. Min kära mor hade dukat upp ett stort bord med alla dess olika valmöjligheter.

På bordet fanns bland annat: tre olika sorters bröd, rökt skinka, kanelbullar....

 ....ost, skinka, kokt ägg, röd rom, grönsaker... (allt var inte framtaget på bordet här)

 ...prinskorvar, gravad lax, majonnäs, kaffe och juice. En härlig brunch med andra ord! Satt inomhus då vädret inte var det bästa och satt och pratade ikapp sen sist vi sågs.

Sedan sprack det upp och solen trädde fram, så vi satte oss på uteplatsen och gottade oss i värmen.

 Min mors trädgård är full med blomster och växter. Finns alltid något fint att titta på.

Sedan avslutade med varsin kanelbulle och chokladmjölk i värmen innan vi promenerade hem. Skönt när man äntligen kan njuta av vädret och det börjar bli varmare i luften. Big thumbs up!

Resten av dagen har spenderats med att storstäda och resten av kvällen blir att laga mat och till slut hänga på soffan en stund innan jobb i morgon. Har du haft en fin helg hittills?

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images