SOCIAL MEDIA

lördag 6 maj 2017

Frukost på balkongen

Åh, vilket ljuvligt väder vi har fått idag! Har längtat länge efter att sitta på balkongen och äta frukost så idag promenerade jag till närmsta ICA och handlade bullar, lite tomater och hallon. Det blev självfallet äggröra med bacon också. Lovely!

Vi testade råsaft med smak av mynta, ananas och apelsin. Väldigt syrlig,tjock och smakrik och myntan var den mest genomträngande. Men ändå väldigt god! Det kändes som man fick en riktig vitaminboost, haha.

 Hittade härliga uppfriskande hallon!

Efter frukosten slog jag mig ner i solen med ett stort glas bubbelvatten och började läsa "Tretton själ varför" som jag fått låna av min kära vän Ev. Jag har ju sett hela säsongen av serien och tänkte det skulle vara kul och läsa själva boken eftersom den är baserad på den. So far so good!

Ska fortsätta njuta i solen, sen får vi se vad dagen har att erbjuda!

2 kommentarer :

  1. Men guuuuu så avis jag blir på dig nu som har balle (balkong assåååå). Ser så härligt ut att börja dagen sådär <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är så glad att vi har balkong, helt uunderbart! <3 Haha, jag brukar också kalla balkong för balle! Folk brukar skratta gott när jag säger "ska vi hänga på min balle?" haha! ;-) <3

      Radera