Nytt till balkongen

maj 02, 2017

Köpte lite nytt till balkongen i helgen. Älskar att piffa upp där ute, det ska bli en dröm-oas till sommaren. Mer blommor/växter, kuddar och plädar. It´s gonna be awesome! Köpte denna vita lyckta och blommor/krukan på IKEA.

Ska även byta ut trätrallen till svart trall i plast då jag vill att det ska vara mer lättskött. Träet är redan slitet efter bara ett års användning, men min väninna ska få dem (då hon gärna ville) och kan man undvika och slänga det och skänka till någon annan som ändå ska fräscha upp trallen så är det ju hur bra som helst! Det är mest slitet precis vid balkongdörren, så det är inte helt dåligt.

På "Patriks Prylar" köpte jag en solcellsslinga som jag lagt över penséerna. Jättefint på kvällen! Letade nämligen efter en sådan för några veckor sedan, och helt plötsligt såg jag den på "Patriks Prylar" och var tvungen att köpa det. Så lustigt när man undrar om det ens finns och så hittar man det på helt oväntat ställe. Tummen upp!

Och en solcellslampa som jag ska hänga någonstans på balkongen. Även denna köpte jag på "Patriks Prylar". Nu har jag fyra solcellslampor på balkongen!

Och dessa urtjusiga kuddfodral från samma ställe. Passar perfekt i soffan.

Mest använda ord i detta inlägg:
Patriks Prylar, solcellslampa & balkong.

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images