SOCIAL MEDIA

torsdag 8 juni 2017

5 saker

5 SAKER

Du gjorde igår kväll: Vi hängde med våra vänner Johan och Evelina, spelade Yatzy och flabbade. Gott häng på en onsdag.

Du kan höra just nu: TV:n och spelljud från min killes dator.

Du inte kan leva utan (matriella): Mitt smink och telefonen faktiskt.

Du ska göra nästa vecka: Inget planerat direkt förutom jobba och ha lite ledigt i mitten av veckan. Kanske ta ett dopp i havet om vädret vänder och blir varmare.

Du helst äter: Gärna någon maträtt med fisk. Tycker om fisk i gräddsås (massa örtsalt och smör i med gräslök) och nypotatis till det. Potatis i stora lass tack.

5 PERSONER

Du kan berätta allt för: Min pojkvän, min kära vän Evelina, min syster, min vän Johan och Kristofer. De allra närmsta.

Du helst smsar med: Typ de som ovan, haha. Men även hela min familj inkluderad.

Du tycker om: Säger precis som ovan. Och fler.

Du skulle vilja bjuda över på en middag: Fin middag på balkongen med min pojkvän är inte het fel alltså.

Du träffar varje dag: Min pojkvän.

5 NEJ TACK

När det gäller klädesplagg: 

I matväg: Honung och fil. Uäck!

Till drycker: Inget jag kommer på just nu.

I din inredning: Är inte så kräsen, men det ska inte vara för mycket och plottrigt.

När det kommer till personlighetsdrag: Högfärdiga, bittra människor. Även de som har svårt att släppa och glömma saker och bara ältar och ältar. Energitjuvar står också på listan. Nej tack!

2 kommentarer :

  1. Jag skulle typ kunna berätta allt för DIG, haha. Jag är oroväckande öppen... Jag tror att vi skulle vara asroliga kompisar :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, söta du! Det tror jag med att vi skulle vara! ;-D Säg till när och om du skulle vara nere i Skåneland, så gör jag detsamma. ;-) <3

      Radera