SOCIAL MEDIA

söndag 18 juni 2017

Min helg i bilder

Har haft en riktig härlig helg med en massa sol och utomhusaktiviteter. I lördags stack vi ner till stranden vid en lång brygga, grillade, badade och solade. Riktigt härligt, förutom att det blåste ganska rejält, men tur var så hittade vi perfekt ställe att hänga på i lä. Mysig utflykt med bästa vänner.

På lördagskvällen stack jag hem medan min kille åkte iväg till skateparken med vår vän Johan. Så passade på att se på "Pretty In Pink" och äta korvgryta med pasta. Perfekt avslut på en varm dag i stranden.

Såg även två flugor para sig. Innan de hittade detta ställe så flög de tillsammans, alltså ihop-parade med varandra, haha. Den översta höll för ögonen på den understa flugan. Väldigt bestämt.

I söndags (idag) vid lunchtid stack jag ner till stranden och hängde där tillsammans med bästa vän Eve och hennes kära mor. Drack kaffe, solade och badade. Och ja... solat har jag gjort. Ehrm. Har bränt mig så kopiöst mycket att det inte är sant! Har smort in mig hela dagen, men ändå har solen lyckats ta sig igenom.

Mina ben är så röda och brännande heta att det gör ont. Inte kul alls. Så nu smörjer jag in mig med after sun en gång i halvtimmen. Man ska ha respekt för solen, men det hade inte jag tillräckligt tydligen.

Efter att ha hängt ute från kl. 12.00 till 17.00 så är jag hemma nu, har ätit och ska avsluta kvällen med en film och after sun. Har du haft en bra helg?

Skicka en kommentar