SOCIAL MEDIA

måndag 31 juli 2017

8 snabba frågor om mig

Hur gammal är du?
- 29 år

När vaknade du idag?
- Började lite senare på jobb idag, nämligen kl. 09.00, så gick upp kl. 07.30.

Nämn tre saker man kanske inte vet om dig:
1. Är en riktig "sucker" för keso. Keso är ljuvligt. Speciellt på smörad macka, keso och rikligt kryddat med aromat. Händer ofta jag ligger i sängen och kollar film innan läggdags och får sån sjuk cravings av kesomackor. Keso ftw!
2. Jag avskyr honung. Jag klöks bara jag känner lukten av det. Uäck! Nej, tack.
3. Jag har aldrig kört en bil. That´s right, you heard me. Aldrig. Kört. En. Bil. Kanske dags snart?

Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd med?
- Är glad över min hårfärg (rödhårig), mina fräknar och ögon. Min ena framtand är jag mindre glad för, mest för att den blev slipad fel när jag var yngre och är något längre än den andra.

Vad har du gjort idag?
- Jag har jobbat heeela dagen (09-18.20), handlade mat, hem och fixade kaffe, lagade mat, ätit mat, druckit kaffe och hängt på soffan. Ungefär det.

Vilken film såg du senast?
- Jag såg "To the Bones" via Netflix. Jag och min väninna Eve hade höga förväntningar på filmen när vi såg trailern och tyvärr var den inte så bra som vi hade hoppats på. Vi hade "bara" väntat i typ två månader på den...

Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
- Ingen snack om saken... Bild såklart!

Vilken är din favoritaffär?
- Mataffären Willys såklart! Därefter kommer Lindex, Zara och Outlet Syd i Båstad.

Skicka en kommentar