SOCIAL MEDIA

onsdag 5 juli 2017

En dag på stranden och sushi

Efter att vi veckohandlade i morse så stack jag ner till stranden och hängde i solen tillsammans med bästa Eve och hennes kära mor. Inte för varmt, men inte för kallt eller - så som vi säger här i Sverige; precis lagom, haha. Detta har jag längtat efter under min semester och äntligen är sommarkänslan här (hoppas det håller i sig nu bara...)

Jag tog ett bad och dök ner i havet idag i alla fall. Har lovat mig själv att bada minst tre gånger till innan denna semestern är slut (har två sköna veckor till i augusti) och nu har jag två kvar (låt det bli fler, tack!).

 Kl. 17.00 mötte jag upp min kära mor och min bror för att käka sushi (säger jag det snabbt låter det; "säka sussi"). De hade inte ätit det tidigare, och det visade sig bli en hit! Själv har jag förätit mig på sushi. Jag och min tidigare vän hade beställt 45-bitars sushi en kväll och vi orkade knappt hela och fick lite jobbig illamående-matkoma efteråt och sedan dess har jag inte ätit sushi förrän idag. Men det gick ner trots allt!
En mjukglass var precis vad jag behövde! Ett bra avslut efter maten.

Nu ska jag bara stanna hemma resten av kvällen och vila benen. Har sån sjuk träningsvärk i benen och rumpan! Har nog aldrig haft träningsvärk i rumpan att jag knappt kan sitta ner eller resa mig upp, haha. Ska försöka träna bort det i morgon och hoppas det släpper snart. Det börjar bli lite jobbigt nu.

Skicka en kommentar