SOCIAL MEDIA

tisdag 18 juli 2017

Keep it up

Jag och min kära vän Eve har ju börjat sticka ut och jogga 5-6 lång varv samt avsluta med träningsövningar. Efter två veckor började jag få värk i mina knän (har alltid haft problem med knäna) och har inte kunnat springa alls, utan kör med powerwalk i stället. Men varje gång avslutar vi med olika övningar som känns i kroppen. Min plan är att bygga upp muskler och bli mer "fast" och höja min kondition.

Igår kom jag över ett Youtube-klipp på 7 enkla övningar som vi började med idag där vi tränar hela kroppen. En fyra veckors utmaning för oss båda, 10 min 6 dagar i veckan. Ska bli spännande om några resultat syns och i så fall återkommer jag! Delar med mig av klippet om ni också är sugna på att prova:


Brukar du också träna?

Skicka en kommentar