Senaste...

juli 03, 2017

Måltiden du åt:
- Det blev två pölse och bröd med senap och ketchup på båten hem från Helsingör. Började fundera på om det var en "svensk" grej att äta korven för sig och brödet för sig och hur danskarna äter det -om de stoppar korven mellan brödet sen trots att det serveras separat. Men det ÄR en dansk grej och det är ju såå gott med röd pölse!

Köpet du gjorde:
- Det blev tre ostar (två camembert och en Sorte Sara) i Helsingör.

Filmen du såg:
- Vi såg på "Get Out" igår kväll med våra vänner. Jag älskar att kolla på skräckfilmer och föredrar oftast det, men är så fruktansvärt lättskrämd och blir lätt äcklad, men ändå ser jag på det. Adrenalinet och rysningarna i kroppen kanske?


Skrattet:
- Jag skrattar ju mest hela tiden, så har inte så koll på det där. ;-)

Resan du varit på:
- Danmark/Helsingör!

Uppfyllda målet:
- Har äntligen börjat dra ut och springa! Jag och min väninna började jogga/köra intervallträning förra veckan runt en kort slinga och vårt kommande mål är att köra ett helt varv utan stopp. Det blir nog mitt nästa mål. :-)


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images