SOCIAL MEDIA

onsdag 2 augusti 2017

Från hantverksmässan

När vi var på hantverksmässan i Norrvikens Trädgårdar i helgen hittade vi ett stånd fylld med olika slags nötter - Självfallet skulle vi ha nötter hem! Det var lite svårt att välja men till slut blev det fyra påsar med följande innehåll: Rostad jumbomajs (to die for!!!), Tiramisumandel (aldrig provat innan och Oh. My. God. Gott kan jag lova!), Jordnöt Wasabi (hett, hett, hett. Precis som jag gillar det!) och så till slut Yoghurt Banan (min favorit!)

Är det något jag lätt kan spendera på när det ä karneval, mässor, festivaler o.sv så är det nötter i olika slag. Det är gott och det går alltid hem! Vilken är din favorit i nötskålen?

Har länge velat ha en passande "nyckelbörs" (eller vad man kallar dem) till... eh, såklart... mina nycklar. Så på mässan hittade jag ett stånd där en man sålde just nyckelbörsar i skinn. Lyckan var total och fulländad när jag köpte den och ännu ett plus att nycklarna fick perfekt plats. Det lilla sidofacket fick min cykelnyckel plats i. Så praktiskt och äntligen slipper jag göra hål i mina väskor på grund av mina nycklar som skaver i tyget.

Tummarna upp!

2 kommentarer :

  1. Svar
    1. Ja, visst är den fin! Gillar den jätte mycket, plus att den inte kommer förstöra fler framtida väskor. :-)

      Radera